FELHÍVÁS - Ügyfélfogadás


Tisztelt Lakosság!
Figyelemmel az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása,

a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről szóló 41/2020. (III. 11.) Korm. rendeletben foglaltakra tájékoztatjuk az ügyfeleinket, hogy a Segesdi Közös Önkormányzati Hivatal székhelyén (7562 Segesd, Szabadság tér 1.) 2020. március 16. napjától határozatlan ideig az eddig megszokott rendtől eltérő ügyfélfogadási rend lép életbe:

Személyes ügyfélfogadás kizárólag hétfői és szerdai napokon 8.00 órától 10.00 óráig lesz, az épület bejáratánál lévő ablakon keresztül.

Kérem Önöket, hogy egyéb esetben telefonos és elektronikus ügyintézést vegyenek igénybe.

Telefonos elérhetőségeink:

-        Központi ügyfélszolgálat: 82/733-402

-        Adóügy, munkaügy 82/733-402/16

-        Pénzügy 82/733-402/12

-        Szociális ügyek és anyagkönyvvezető 82/733-402/13

-        Polgármester 82/733-402/14

-        Jegyző 82/733-402/15

Anyakönyvi eljárásokkal kapcsolatos ügyintézés során, amennyiben a személyes megjelenés szükséges, kérjük, hogy szíveskedjenek előzetesen telefonon egyeztetni az alábbi telefonszámon:

82/733-402/11 vagy 82/733-402/13

A veszélyhelyzet időtartama alatt az esküvők megtartására akként tudunk lehetőséget biztosítani a hivatal épületében, hogy az esküvőn a házasulandókon kívül, kizárólag két tanú van jelen. 

Szíves megértésüket köszönjük.